úterý 24. dubna 2012

Elle Fashion Shopping Weekend

Taky si poslední dobou všímáte, že se ve výlohách obchodů objevují samolepky upozorňující na Elle Fashion Shopping Weekend?


Dnes, když jsem s kamarádkou číhala po obchodech, čím bych si tak udělala radost (když se mi dnes povedla ta zkouška :) tak jsem si uvědomila, že si vlastně můžu chvíli počkat a pořídit si všechno se slevou. No neříkám, že Elle nabízí slevu do všech obchodů, kam bych chtěla zavítat, ale alespoň nějaká jarní kopýtka se slevou snad pořídím. Můj blog je ale beauty blog, takže nesmím opomenout ani množství slev nebo dárečků do spousty beauty obchodů. Sleva se určitě vyplatí do L´Occitane, kde nabízejí 20 % slevu na vše! To ale platí pouze v Palladiu. Taky mě láká dárek v Estée Lauder - 15 ml krému Revitalizing Supreme k nákupu nad 690,-. Ten krém jsem zkoušela a perfektně mi vyhovoval i když je už trochu protivráskový. Slevu rovněž nabízejí všechny parfumerie. 20 % sleva v Sephoře mě už ale nějak nevzrušuje, protože u nich je stejná sleva s kuponem celoročně, nebo alespoň mně to tak přijde. Nejvíce se asi odvázala Fann Parfumerie a to se slevou 25 % na veškerý nezlevněný sortiment. Stejnou slevu nabízí i Manufaktura.


Abych se nemusela rozepisovat o každém jednom kuponu zvlášť, tak si taky pořiďte květnovou Elle, kde navíc máte jako dárek termální vodu Avéne. Na tu jsem slyšela jen samou chválu, tak se těším až jí vyzkouším a zrecenzuji. Přestože se do akce nezapojilo tolik obchodů jako již na tradiční Dny Marianne, tak si myslím, že minimálně do dvou obchodů si vybere akci každá lovkyně slev.


















Pár důležitých informací:
  • Akce platí v termínu 4. - 6. 5. 2012
  • Po celé České republice
  • Pro držitelky platebních karet MasterCard ELITE PROGRAM jsou navíc připraveny speciální slevy nebo dárky (vždy uvedené na kuponu)
  • Pro využití slevy nebo dárku je potřeba na pokladně při placení předložit vystřižený kupon z květnového čísla Elle
  • ELLE FASHION POINT bude v Palladiu
  • Budou se zde dát koupit trička z kolekce k 18. narozeninám Elle (jedno mám a musím říct, že je z moc příjemného materiálu a i celkem dobrý střih)
  • Můžete se tam nechat nalíčit vizážisty ze Sephory
  • Navíc ve dnech 4. - 5. 5. se dá v Palladiu předplatit Elle za skvělou cenu a dárkem navíc!

Takže hurá do fronty!

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...