pondělí 9. dubna 2012

Fenomén BB Cream od Garnier

Pozdě, ale přece. Asi takhle bych hodnotila první setkání s BB Cream od Garnier. Nějakou dobu jsem o něm už četla, číhala na něj v obchodě, ale nikdy jsem se neodhodlala si ho pořídit. Ostatně ani teď jsem se k tomu neměla. Měla jsem však to štěstí, že v dubnové ELLE byl vzoreček, tak jsem ho vyzkoušela.


Předpokládám, že určitě někdo přede mnou již o BB krému psal, proto bych se nerada opakovala. Ale stejně to sem musím napsat, co kdyby náhodou :)

Setkala jsem se s dvěma názory na to, co zkratka BB krém znamená - 1. Beauty Balm a 2. Blemish Balm. Já se spíš přikláním k té druhé variantě, protože beauty jsem po nanesení zas tak úplně nebyla. Takže Blemish Balm znamená, že se pod něj schovají drobné nedostatky pleti a má lehkou krycí schopnost.


No, přestože BB krém původně vznikl v sousedním Německu na začátku 70. let, velké slávy a obliby se mu dostalo v posledním desetiletí v Asii. Asi proto, že asiatky mají obecně poměrně dobrou pleť a tak nepotřebují hutný make-up, ale stačí jím tenhle "tónovák".

Garnier v reklamě uvádí, že BB Cream je 5 v 1, a že umí:

- hydratovat po dobu 24 hodin,
- sjednocovat tón pleti,
- rozzářit pleť,
- krýt nedokonalosti,
- chránit SPF 15.

Kdyby tento zázrak uměl skutečně všechno, tak se z toho asi posadím na zadek. Vezmu to ale od začátku.

Hydratace po dobu 24 hodin. No už jsem se u Garnier v reklamě setkala i s tím, že pánský deodorant chrání před potem 72 hodin. Nechtěla bych ale potkat chlapa, který si aplikoval deo před 72 hodinama. No ale budiž. BB Cream hydratuje jakž takž. Zkoušela jsem ho použít jak samotný, tak i přes denní hydratační krém, protože jsem suchá sušenka a musím říct, že s krémem mi byl příjemnější. Pro někoho kdo má normální nebo smíšenou pleť bude v pohodě i samostatný.

Sjednocení tónu pleti. To musím uznat, že skutečně funguje, stejně tak jako, že kryje drobné nedostatky a pleť prozáří. Jenže po aplikaci jsem měla pleť poměrně lesklou, což není výsledek, kterého bych BB krémem chtěla docílit, proto jsem si přes to musela dát ještě pudr.

Ochrana proti UV záření SPF 15. Tuhle vlastnost považuji skoro za samozřejmou u denních krémů, resp. make-upů, proto se nad ní ani nebudu rozplývat.








Bez BB krému
















 S BB krémem 


 













Když to vezmu kolem a kolem, tak je BB Cream od Garnier dobrá věc, která se bude hodit do většiny kosmetických taštiček. Ráda bych vyzdvihla fakt, že po aplikaci BB krému je pleť pěkně svěžě a zdravě vypadající. Produkt určitě ocení ty, které nejsou zvyklé používat klasický tekutý make-up. A taky jsem ráda, že je BB konečně na našem trhu, protože (doufám) že už se nebudeme muset koukat na obličeje přeplácané make-upem, které to ani nepotřebují a ve finále to vypadá hůř než bez něj.

K dostání jsou dva odstíny, já jsem zkoušela ten světlejší.

CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Za sebe dávám BB Creamu 8 bodů z 10ti. Jeden dávám dolů za to, že aby se moje pleť cítila skvěle, potřebovala jsem pod to hydratační krém a jeden bod za to, že jsem potřebovala pudr, abych se neleskla jako čerstvě oholená hlava mého milého.

Na druhou stranu na BB Creamu se mi ohromně líbí jeho svěží vůně a přijatelná cena, v drogeriích ho zlevnili na 199,- Kč. Přijde mi jako levnější varianta hydratačního tónováku od Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer.




2 komentáře:

  1. vypadá to dobře, určitě někdy zkusím)

    OdpovědětVymazat
  2. na tej fotke vyzera fakt dobre:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...