sobota 14. dubna 2012

Moje první GIVEAWAY !

Protože se počet pravidelných čtenářů stále zvětšuje, rozhodla jsem se pro vás uspořádat GIVEAWAY! Dlouho jsem přemýšlela nad tím, co bych vám dala jako odměnu, abych se trefila do vkusu alespoň většiny z vás. V posledním článku píšu o tašce plné vzorků z dm, která teda ve skutečnosti až zas tak plná není (vzhledem k tomu, že stojí 200 bodů). Tak jsem se rozhodla, že si udělám vlastní. Dala dohromady nějaké vzorky, aby bylo od každého trochu - péče, make-up, tělová péče a vy si tak můžete vesele zkoušet. Pro někoho možná novinky, pro někoho stálice, ale i tak si myslím, že minimálně na cestování se to bude hodit :)


No a když se to dá všechno na jednu hromádku, tak toho není vůbec málo :)


Pro toho, kdo se chce zúčastnit GIVEAWAY, zde je pár pravidel pro fér hru:

1. Buď pravidelným a hlavně viditelným čtenářem mého blogu a to skrze GCF (na to potřebuješ účet na google)
2. Do komentáře pod tento článek mi napiš, jaký je tvůj oblíbený parfém
3. Nezapomeň připsat svůj mail, na který tě můžu v případě výhry kontaktovat
4. A když budeš můj fanoušek i na facebooku, tak mi uděláš radost :)

Kdo nebude splňovat výše uvedené podmínky, tak bude (ač s velkou lítostí) ze soutěže vyřazen. Každý má nárok pouze na jeden komentář (opakované budou smazány).

Aby byl výsledek fér, tak vítěze vybere mocná aplikace random.org.

Akce potrvá přesně do pátku 20. 4. do cca 10h dopoledne.

Aktualizace: GIVEAWAY JE UKONČENA!!!! Teď už jen zkontroluji všechny komentáře, jestli splňují podmínky, ty které ne, musím bohužel smazat :/ Brzy se můžete těšit na vyhlášení vítězkyně!

38 komentářů:

  1. Tvá první giweaway a můj první komentář :D No už vidím random jak vylosuje první koment, ale neva :D
    Čtenářem jsem už poměrně dlouho. A mým oblíbným parfémem je asi Forbidden Rose od Avril Lavigne.
    A facebook se mi už taky líbí :)
    chiarlottes@gmail.con

    OdpovědětVymazat
  2. Moje parfémová jednička je Moschino Hippy Fizz.

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Můj oblíbenec je Marry me od Lanvina, miluju tu vůni :) a tvůj blog taky!
    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moja najoblubenejsia vona v poslednej dobe je Salvatore Ferragamo Incanto Shine :)
    lusinka721@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. poctivě sleduji od počátků tvého působení :) hm, oblíbený parfém, to je těžké! Momentálně asi letní limitka Eternity Summer od Calvina Kleina. Mail je kdyžtak:ordinarylife@seznam.cz Přeji ještě více pravidelných čtenářů a sledovatelů :)

    OdpovědětVymazat
  6. Momentálně jsem nadšená ze zlaté DKNY :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na tvůj blog jsem náhodou narazila a moc se mi líbí :). Moje oblíbená vůně je momentálně od Rxony, ale já voňavky nějak moc často nepoužívím :).
    zdendasosnova@gmail.com
    P.S. zvu tě k sobě na giveaway ;).

    OdpovědětVymazat
  8. Mým oblibeným parfémem je Moschino I love love a Salvatore Ferragamo Incanto dream :)
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Můj nejoblíbenější parfém je od Lancome Tresor Midnight Rose =)
    A ty vzorečky mě strašně lákaj =D

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Jé vzorečky! :D Miluju tuny vzorků :) Takový moje must have je Masaki Matsuschima Shiro, je to hrozně krásná minimalistická vůně :) A taky je k sehnání jen v Sephoře, takže jí mám jen v samplíku, ale hodlám pořizovat full size :).

    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ráda jak silné, tak i jemné a nevtíravé vůně. Mojí nynější stálicí je Heidy Klum Shine! Miluji jí! :)
    anetasmidova0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Parfémy ráda střídám, takže vyloženě oblíbený nemám. Pokaždé musím mít úplně nový. Aktuálně mám In Cotrol od Britney Spears.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda Calvin Klein Beauty, ale teď je mým favoritem Hugo Boss Orange Sunset. Jinak tvůj blog sleduji asi necelý měsíc přes GCF. Nedvedova.Katerina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Poslední dobou jsem si moc oblíbila parfém Dolce & Gabbana - The One. Je to úžasná vůně, která vážně dlouho vydrží. :) Vzorečky vypadají super, ráda bych vyzkoušela hlavně make-upy.
    partypoison4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Uplne naj srdcovkou je Salvatore Ferragamo - Incanto shine, nazbierali sa mi uz asi styri flasticky a planujem dalsiu, je uz pre mna typicka :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Svou srdcovku jsem ještě nenašla, ale používám Ninu Ricci Nina,Britney Spears Hidden fantasy a Diesel Loverdose.Narazila jsem na tebe nedávno a náhodou a nechápu, jak můžeš mít ''jen'' 55 čtenářů, keep blogin'! laexquise@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Nejsem úplně parfémový fanoušek :D, momentálně používám Mexx, ale žádnou oblíbenou stálici nemám :).
    magnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Můj oblíbený parfém je Christina Aguilera - s černou krajkou. Je nepřekonatelný!
    Zaujaly mě vzorky L´occitane. :)

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nejoblíbenější parfém asi Perceive Dew od Avonu:)
    rozanska.d@seznam.cz
    www.deni-diary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. můj nejoblíbenější parfém je (a asi slouho bude) YSL - Parisienne L´Extreme, do té vůně jsem se přímo zamilovala.
    sleduji tě zde i před FB.
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ja mam nejoblibenejsi parfem Giorgo Armani Aqua di gioa:) uz ho mam asi rok a nemuzu se jej nabazit:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Můj nejoblíbenější je od Beyoncé Heat
    adriana.molova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Můj nejmilejší parfém je Lancome Hypnose Senses. :)
    karamba.lou@gmail.com

    http://propadliste-dejin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Euphoria - CK
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji tě :-), můj oblíbený parfém je Calvin Klein - Beauty a nebo třeba Sergio Tacchini - Precious Pink
    xxiixxi@centrum.cz
    Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Můj bolíbený parfém je Christian Lacroix - Absynth

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. ahoj tvoj blog som objavila asi pred dvoma týždňami cez iný blog, ale veľmi ma zaujal a páči sa mi...inak by som ho nesledovala no :-D...a prečítala som všetky články od posledného až po prvý...a môj obľúbený parfém, ktorý som však niekoľkokrát dostala ako darček, lebo na moje finančné pomery je dosť drahý je parfém od Diora J´adore...prajem krásny deň
    semancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduju Tě!:)nejraději mám Versace-Vanitas a nebo od Gucci ružový Envy me(ten voní snad každému)
    domingue@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tvůj blog se mi líbí, takže ho sleduji už déle:) Jinak co se parfému týče, já si potrpím na ty sladší, takže jsem se naprosto zamilovala do Miss Dior Chérie :))

    pronasblog@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. ahoj :) tvoj blog sa mi velmi paci:)sledujem pravidelne...hlvne na FB :)
    moja oblubena vona je jednoznacne Versace-Versense :)

    ewyta19@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Álo,

    můj nejoblíbenější parfém je City Glam for Her od G. Armaniho :).

    kalasova.dominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Můj nejoblíbenější parfém je Versace Bright crystal.
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Můj nejoblíbenější parfém je Escada- Ocean Lounge.
    lucie.martinakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. moje nejoblíbenější vůně je Fire od Oriflame a obě růžové od chupachups, pak ještě vlastně ocean sun od gabriely sabatiny..... sice nejde o parfémy, ale jsou to moje stálice, od každé jsem měla už více než pět lahviček a pořád ne a ne najít něco nového :-) ale jsem ráda, že jsem se zamilovala zrovna do levných značek :-)
    stranecka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Můj nejoblíbenější parfém je od Issey Miyake L´Eau D´Issey, do této krásné, čisté a svěží vůně jsem se naprosto zamilovala

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Abercrombie & Fitch - Fierce. Sice panska, ale vyborna.
    Kakiska.s@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Můj nejoblíbenější je Heat od Beyoncé.
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...