neděle 27. května 2012

L´Occitane - šampon a kondicionér na barvené vlasy

Konečně jsem si ve svém nabitém programu našla chvilku, abych vás mohla potěšit dalším článkem. L´Occitane předevčírem uvedl do prodeje nový šampon a kondicionér pro barvené vlasy. Protože jsem ale investigativní bloggerka, šampon mi byl firmou L´Occitane poskytnut předem k recenzi, za což chci touto cestou poděkovat.


Řadu let jsem chodila na melír, teď si už přes rok dávám přeliv "ledové mocchaccino", "karamelové cappuccino" nebo "skořicové latté" . Kvalitní šampon na vlasy jsem nikdy nějak neřešila. Je teda fakt, že jsem si pořídila L´Oreal Professional na barvené vlasy, ale bohužel se mi po něm vlasy taaaak rychle mastí, že ho používám jen když jsem doma a vím, že druhý den budu mít čas si dělat vlasy znova :(

Složení kondicionéru


Složení šamponu

Když jsem si přečetla složení těchto výrobků zezadu na obale, trochu mě překvapil ten zástup různých přírodních olejů, které jsou do šamponu přimíchány. Bála jsem se, abych nebyla zase na tom samém a nemusela si vlasy mít pomalu 2x denně. Nic z toho se ale nekonalo. Vlasy mi vydrží pěkně dlouho svěží (2 dny a to je pro mě hodně). 

Oproti textuře šamponu nevidím nijak zvlášť velký rozdíl oproti ostatním. Bomba ale je, že i malé množství šamponu na vlasech neskutečně pění. Takže mi stačí ho dát skutečně málo. Když jsem měla třeba šampon od René Furterer, tak jsem si mohla dát plnou dlaň, pomalu se mi tam to množství ani nevešlo a stejně to nepěnilo.

Vůně mi trochu připomíná svěží mojito. Tahle vůně šamponu není tak úplně moje sklenička mojita :P Takovouhle citrusovou vůni si představím u šamponu, který je vhodný pro rychle se mastící pokožku. K šamponu pro barvené vlasy bych si přála trochu sladší vůni. Ale tady ta vůně je daná jeho složením, nikoli přidanou parfemací.

Kondicionér má trochu krémovější složení než šampon (logicky), ale není zase tak hutný jako třeba maska na vlasy. Kondicionér si nechávám působ tak přiměřeně dlouho než se celá umyju sprchovým gelem. Během mytí opět nezaznamenávám žádný markantní rozdíl oproti normálnímu kondicionéru.

Protože jsem ale lenoška lenivá, tak často chodím spát s mokrou hlavou (stejně mám ty vlasy poměrně krátké, tak co). Ráno se probouzím jako divoženka, která se nám přes noc vkradla do ložnice a ukořistila si místo v mé posteli a v mé noční košilce s kočičkama. Po prvním použití šamponu a kondicionéru, o kterém zde píšu, jsem se sice probudila tak jako vždy, ale když jsem si přejela vlasy hřebenem, tak se mi jakoby zázrakem narovnaly a já neměla na hlavě helmu.

CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Šampon a kondicionér pro barvené vlasy od L´Occitane se mi líbí hned z několika důvodů:
- super balení v tubě víčkem dolů, takže už nebudu muset pro poslední zbytky šamponu zuřivě máchat flakonem, ani to mít nastražené v rohu vany vzhůru nohama obložené dalšími x přípravky, aby to nespadlo
- pro umytí a pěnovou párty ve vaně stačí použít malé množství šamponu
- obal je celý vyrobený z recyklovaného plastu - tomu osobně dávám největší plus (jsem šílená recyklátorka)
- neobsahuje sulfáty
- má UV filtr, což je v tomhle ročním období víc než potřeba a aspoň nebudu muset na vlasy plácat další UV sprej
- ale hlavně, ten šampon funguje, nemám po měsíci tak moc vymytou barvu vlasů a nevypadám jako myš (aspoň si to sama o sobě myslím) - L´Occitane uvádí, že výtažek z hroznových jader zvyšuje lesk a pomáhá předcházet blednutí barvy.

Jediné co mi tak nenotuje je vůně obou produktů, za což musím dát jeden bod dolů. Rovněž nemůžu posoudit, zda-li se mi vlasy lesknou pouze a jenom po použití této řady, lesknou se mi totiž tak nějak totiž pořád. Asi to bude tím, že doplňuji vitamíny - na doporučení pedikérky jsem si pořídila Biosil.  Celkem tedy dávám 8 pusinek z 10ti možných.

2 komentáře:

  1. koukám, že jsme asi jediné, komu vůně nepřirostla k srdci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo jsme jediné objektivní, kdo se to nestydí přiznat...

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...