neděle 1. července 2012

DIOR - Hydra Life Pro-Youth Sorbet Creme

Dior, Dior, Dior...

Pokaždé, když toto jméno slyším, tak se mi vybaví má bývalá kolegyně, která se značně ruským přízvukem říká  "Miluju Ďór!".

Je můj dnešní výrobek pro testování skutečně hoden lásky nebo si ho kupujeme jen kvůli zvučnému jménu, které je vždy obklopeno modelkami s neuvěřitelnými řasami?

A o jaký produkt se vlastně jedná?



Hydra Life je lehký hydratační krém pro normální a smíšenou pleť. Má velmi lehkou gelovou konzistenci a příjemnou svěží vůni. Tím, že je to spíše gel než krém, tak nezanechává na pleti mastný film a velmi snadno se vstřebává. Já mám ale pleť suchou, takže mi hydratace z Hydra Life moc nestačí. Občas mám pocit jako bych si dala jen něco lehkého na osvěžení, nikoli však něco pečujícího. Pro mě je tato verze nedostačující, asi budu muset příště vyzkoušet verzi Comfort Cream, která má bohatější texturu a je vhodná speciálně pro suchou pleť.



Na mnoha internetových obchodech (když jsem špiónila) uvádí, že pokožka je po použití zářivě mladistvá, perfektně svěží a hedvábně hebká. Co jsem však za ty roky v práci vypozorovala, tak nevím nevím jestli k dokonale mladé pleti stačí pouze hydratační gel/krém... Přiznejme si to, ale samotná hydratace k nápravě kolegenu a elastynu nestačí. Jestli to ale výrobce myslí tak, že mladá pleť bude zářit mladistvým vzhledem, tak snad u takové pleti ani jinak nejde.

Nikde na flakonu jsem nenašla nápis SPF, takže gel/krém používám na noc. Nechci totiž časem mít na obličeji pigmentové skvrny, jako kdybych si dělala tmavým make-upem maskování do terénu.

Krém používám už cca 14 dní a že bych na sobě pozorovala nějaké razantní změny, to bohužel říct nemohu. Ano, pleť je krásně svěží hydratovaná a voňavá. Přesto mám ale pocit, že mi to nestačí.

Dior Hydra Life Sorbet mi svou texturou i účinky nejvíce připomíná Clinique Moisture Surge, takový ten růžový gelík, až na tu vůni samozřejmě. Tím pádem se Hydra Life může také používat ve velké vrstvě na noc, jako hydratační bezoplachová maska, která se do rána krásně vsákne.


CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Popravdě řečeno, jak mám ráda Dior dekorativní kosmetiku nebo parfémy, tak tento gel/krém pro mě není nic, z čeho bych se posadila na zadek a prohlašovala "Miluju Ďór!"

Sorbet Creme je pro mě lepší průměr. Ano, hydratuje, zvláčňuje, úžasně mi voní, ale přeci jen od ikonické značky jako je Dior jsem čekala něco více. Třeba časem, až se dostanu k řadě Capture Total, tak se budu rozplývat :)

Na druhou stranu ale musím uznat, že v těchto horkých letních dnech je lehký gelový krém k nezaplacení. Pleť není uplácaná nebo ulepená, ale jen lehce osvěžená, proto Hydra Life ode mně dostává 7 bodů z 10ti možných.

5 komentářů:

  1. hezká recenze :) aspoň je vidět, že ne vše drahé je úžasné, skvělé a bez chybičky :) ale neříkám, že by mě něco nelákalo vyzkoušet.. třeba od Diora.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle krém má mamka a myslím, že je s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné,miluju dor:DD dobrá recenze

    OdpovědětVymazat
  4. Docela drahá sranda, myslím si že se dá sehnat jeho levnější varianta, třeba řada Hydrabio od Biodermy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No možná by se dalo hledat ještě i v levnější cenové kategorii. Tuším jsem měla velice podobný krém od Garnier, takový ten zelený gelový... vypadl mi ted název, ale plnil účel stejně dobře a za úplně jinou cenu.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...