středa 11. července 2012

EAU RAVISANTE od L´Occitane

Dalším produktem, který mi byl z L´Occitane poskytnut k recenzi je dámská kolínská voda EAU RAVISANTE, za což chci touto cestou poděkovat.

Nejsem naivní a tak předpokládám, že jste o této vůni již někde něco četli. Přesto ale i já přináším pár svých postřehů jak se dá vůně využít.



Zprvu, když jsem obdržela balíček, tak jsem byla trochu zaskočená velikostí flakonu - 300 ml. No uznejte, že zrovna kabelkové balení to není. Říkala jsem si, že takovou velikost na sebe nenastříkám ani do konce života, ale pak jsem přišla na to, jak všelijak se dá EAU RAVISANTE využít. Nejen že se s ní voním jako s klasickým parfémem, ale vůně se dá použít i jako mlha do vlasů, k provonění pokoje nebo osvěžení oblečení ve skříni.

Já jsem však vůni testovala dál - navoněla jsem jí filtr ve vysavači, takže když doma luxuju, vysavač funí příjemnou svěží vůni a ne zapšklý prachový smrad.

EAU RAVISANTE v sobě kloubí vůni bergamotu, červených plodů a růžového pepře coby základ. Srdce vůně tvoří růže a frézie, základ potom pižmo a ambra, které vůni propůjčují zvláštní šarm.

Vůni z L´Occitane však nechci používat jen k provonění pokoje, ale hlavně k navonění sebe (já, já, já a jenom já:), proto, když se koupu, tak si přidám do vany víčko parfému. Aby mi vůně z pokožky nezmizela společně se sprchovým gelem v odpadní rouře, pořídila jsem si sprcháč ze stejné vůně. Jsem neuvěřitelně mile překvapená, jak sprcháč k vůni EAU RAVISANTE hydratuje - nemám už pak potřebu se krémovat. Což je v uplácaných horkých dnech pro mě k nezaplacení.

Nepřipomíná vám flakon trochu prvorepublikový styl Alfonse Muchy?



CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Nemůžu si pomoct, ale EAU RAVISANTE musím dát plný počet bodů. Snažila jsem se hnidopišsky hledat různé maličkosti, ale skončilo to nezdarem. 300ml balení je fajn na doma, alespoň dlouho vydrží a flakon se krásně vyjímá v obýváku na knihovně. Cena? 1250,- Kč. Když si to propočtu, tak mi to vychází cenově jako parfém z drogerie, který však pro můj nos má nelibou vůni. Vůně jako taková? Po řadě těžkých parfémů mile ráda uvítám svěží nevtíravou změnu, která sice nevydrží tak dlouho jako můj oblíbený Alien, ale zato se s ní můžu sprejovat od rána do večera, a to mě baví.

Vůně je v prodeji od 18.6.2012 ve všech L´Occitane obchodech, kde navíc nově sežete i menší kabelkové balení.

4 komentáře:

  1. ako si sa dostala k takémuto poskytnutiu? :) zaujímalo by ma to ak to nie je tajomstvom :)
    http://purpurovalastovicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tajemství to rozhodně není, jednoho krásného dne jsem dostala od L´Occitane nabídku a přijala jsem jí.

      Vymazat
  2. Dneska jsem ji sla konecne vyzkouset a musim rict, ze jsem se do ni uplne zamilovala... Uz vim na co ted budu setrit:)))

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle vůni čtu už asi na čtvrtém blogu a musím říct, že mě opravdu zaujala. Asi si ji budu muset očuchat :D Jsem totiž přesně ten typ, co musí mít všechno voňavé, takže bych si jí navonila skoro všechno :D.
    Ráda bych ti doporučila, ať si tou vůní navoníš i ložní prádlo. Krásně se pak usíná :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...